8. 5. 2009

Lebo ja nie som Fan Radomír

Dnes ma opäť odviezli sem. Dôvod môjho opätovného duševného zlyhania a následnej deportácie do psychiatrického zariadenia bol, s odstupom času si to uvedomujem, zavrhnutiahodný.

Konkretizujem. Ráno pri konzumácii rožteka s paštétovým syrom som odmietol Sajfovi povedať, že som tiež Fan Radomír. Kvôli mojej negatívnej reakcii a uštipačnej poznámke, že Adela síce ešte neraňajkovala, ale zato nos má poriadne dlhý, asi tak ako konské opraty, pustili do Éteru nejakého černocha, čo vzdychal a akože spieval, ale on vlastne nespieval ale naozaj ujúkal, lebo kto by už len spieval, keby mu pchali veľký hiphoperský pečatný prsteň do riti?

Z toľkého vreskotu, čo ten černoch za tri minúty vyprodukoval, som pocítil rannú nevoľnosť. Definitívne som precitol pri nasleduvšej piesni od interpreta Rihanna. Teda ona je žena. Po precitnutí, ktoré sprevádzalo krvácanie z nosa a silný, prenikavý a trúchlivý plač, som radšej dobrovoľne vyhľadal lekársku pomoc.

Pán primár tutok je veľmi príjemný človek. Namiesto psychotík mi radšej naordinoval nefarmakologickú liečbu. Lebo sociálna poisťovňa im aj tak polovicu vecí neprepláca. Najprv mi pustil Živé Kvety, aby som ožil. Potom kdesi vyhrabal Šebanov album Bezvetrie a nakoniec mi pohladil zničené a tak zraniteľné vnútro zaujímavými pesničkami od Lucie Šoralovej. Na CD disku mi potom pán primár ešte pribalil – aby som mal doma čo počúvať – nový album Kvetov Nikotínu (kto by ho chcel počuť, nech klikne sem).

Priznám sa, uľavilo sa mi. Poobede by som mal ísť domov do domácej liečby. Lebo ja nie som Fan Radomír. Ale keď nie som Fan Radomír, čo som potom? Asi kus chuja.

1 komentár:

Beaker povedal(a)...

Midžu velmi dobre funko je uz pekne dlho SHIT shitovy komercny a vlezdoprdelkov adelu a sajfu fakt nemozem pocuvat uz len pre to ze su vsade ....
šeban ,žive kvety to je fakt liecba este dano heriban a je to ..:) M