12. 6. 2009

Sypúc si popol na hlavu

Na margo novej ankety dodávam niekoľko zaujímavých skutočností.

Nový prieskum zaznamenal obrovský úspech u čitateľskej verejnosti. Musím sa však priznať, sypúc si popol na hlavu, že som neodhadol zloženie svojich čitateľov.

Prišlo mi totiž nespočetné množstvo e-mailov, esemesiek a telegramov, v ktorých ma ľudia žiadajú, aby som do ankety doplnil aj iné možnosti, ako sú v nej doteraz obsiahnuté. Ako príklad uvádzam niektoré z dotazov:

Môj šéf: „Ja som Fanfán Tulipán. Dajte tam to, lebo nezahlasujem.“
Pani Pišicová, dôchodkyňa z Komjatnej: "Ja osobne sa cítim, okrem pravoverne presvedčenej mečiarovky aj ako Fana Šápeles.“

Aj napriek týmto, a mnohým iným konštruktívnym podnetom však nechávam anketu v pôvodnom znení.

1 komentár:

Filip Struhárik povedal(a)...

pôvodnom znení? tomuto sa hovorí arogancia moci, nie? :P