9. 5. 2009

Prierez práve prebiehajúcim víkendovým dňom (písaný s citom neurochirurga)

Práve som dokosil trávnik okolo domu. Ešte popolievať rozvíjania sa chtivé (koso)dreviny a iné vajčákoviny, kým zapadne slnko... Potom som si znova prečítal, ako jeden môj kamarát opäť napísal presne to, čo má na jazyku. A bohovo dobre mi to padlo, rád také čítam.

Chuťovkový podvečer pôjdem zakončiť kdesi do obývačkového kúta, vezme do ruky dáku knihu a prečítam si z nej niekoľko strán. Predvčerom - napríklad - som sa dozvedel, že „človek stráca silu, keď pociťuje súcit“. Napísal to F. Nietzsche vo svojej knihe Antikrist.

O 19:36 som si zapol soundtrack k filmu Lust Caution, skomponoval to famózny francúzsky skladateľ Alexandre Desplat. A chvíľu mi hlavou prebehla možnosť zaradiť do prehrávača niečo od Kings Of Leon. Lebo som dnes dlho spomínal na Dublin. Tá kapela je s Dublinom a mojou hlavou spojená. Musím sa tam vrátiť. Aspoň na pár dní. Takto to vyzeralo v mojej práci, kde som niekoľko týždňov pracoval. Úplne vzadu sú nápoje, tam som rád chodieval na Club Orange, naľavo je denná tlač, ešte bez Evening Heraldu, ten chodieval až tak okolo pol druhej poobede.



Idem už preč.

3 komentáre:

Filip Struhárik povedal(a)...

a ja som si myslel, že tá foto je kolejniak v potravinách na klačne :D

Unknown povedal(a)...

Ty ale on je naozaj ako Koleják :) až teraz som si všimla...júúúj, ten je v každej....

S. Mi-Ch. povedal(a)...

Ja by som Kolejniaka do toho veľmi nezaťahoval. To je čistý Burda, odtiaľto z pohľadu zozadu. Však uznajte :)